Hitelből működik a BKK, amíg a Fidesz-kormány nem utalja át a szükséges támogatást.
A budapesti tömegközlekedés finanszírozása több lábon áll évtizedek óta. A költségek egyharmadát az állam, egyharmadát a főváros adta, míg az utolsó harmad a jegyárak bevételeiből tevődött össze. A kormány 2019 után lecsökkentette a BKK támogatását, amivel már eleve veszélybe sodorták a budapesti tömegközlekedést.
A budapesti embereket büntetik, amiért nem a Fideszre szavaztak 2019 októberében!
Most azonban a kormány még a lecsökkentett támogatást sem hajlandó elutalni a fővárosnak, ezért 12 milliárd forint hiányzik a tömegközlekedés, a metrók, villamosok és buszok működtetéséhez.
A főpolgármester és a budapesti ellenzéki országgyűlési képviselőjelöltek most egy bliccelés utáni pótdíjelismervényt vittek a Budai Várba a kormánynak:
Írta közösségi oldalán Csárdi Antal, aki szintén részt vett a kormány bliccelése elleni megmozduláson. Az LMP politikusa azt is elmondta, hogy milyen hozzáállása lesz a jövő évi választás után egy új ellenzéki kormánynak a kérdéshez:
A BKK egyébként hitelből működik egészen addig, amíg a kormány nem utalja el azt a 12 milliárd forintot, ami jár!
Csárdi Antal: többségi akarat az autósforgalom korlátozása
Közvélemény-kutatással igazolta az LMP: a magyarok többsége korlátozná az autósforgalmat a városokban.
Bemutatjuk: Csárdi Antal, az összefogás közös jelöltje
Működik az ellenzéki összefogás: Csárdi Antal közös ellenzéki jelöltként állhat ki a Fidesz ellen Budapest 1-es választókerületében.
V. Naszályi: egyre több helyen jönnek létre zöldfalak a kerületben
Végre zöldül Budavár!