Az évszázad beruházásnak titulálták, de inkább bizonyult a század legnagyobb baklövésének. Az MSZP-s Árok Kornél a buszpályaudvar környékét örökítette meg az utókornak, tengernyi hibájával együtt.
Közel 18 milliárd forintból épült Szita Károly csodaközpontja, de már rozsdásodik az Esterházy híd, a jelzőlámpák működése pedig finoman szólva sem kielégítő. Igaz ez még a liftre is, ami Árok Kornél ottjártakor nyitott ajtóval állt és szellőzött, viszont nem üzemelt.
Rögzítés? Az meg mi?
A szocialista képviselő felvételén jól látható, hogy a Teleki utca végében található biciklitárolókat sem sikerült megfelelően rögzíteni. Mivel a csavarokat meg sem próbálták meghúzni, az elemek billegnek, és csak arra nem alkalmasak, amire kitalálták őket: a bringákat ugyan hozzáköthetik a vállalkozószellemű kaposváriak, megtartani már nem biztos, hogy meg fogja.
A korlátok sem időtállóbbak.
Ha ránézünk az vasútállomás felőli korlátsorra, Árok Kornél szavaival élve, olyan, mint az ökörhugyozás. A nagyobbik probléma, hogy balesetveszélyes, mert nem sok hiányzik hozzá, hogy bedőljön az autók közé. Ez a „szakértelem” sugárzik a közlekedési központ hídjáról is, bár ott történt némi változás:
A múltkori poszt után a csavarfejeket felrakták, de úgy látom, hogy az egész hidat azért nem nézték át, mert még mindig hiányos ez a történet. Legalább egy-kettő felkerült, ezek szerint volt értelme foglalkozni a dologgal
– tudósít a képviselő a helyszínről. Valóban, van értelme bemutatni, mire ment el 17,7 milliárd forintunk.
A lóhalálában befejezett beruházásnak rengeteg hiányossága van, sőt, 4 dolgot tudunk mondani, amiért hasznavehetetlen. Szita Károly és Gelencsér Attila ezekkel a hibákkal szembesülve vajon mit mond? Hatalmas baklövés volt a központ, vagy pont ilyenre akarták a fideszesek?
Felder Frigyes: Két hónap alatt lett rozsdás az Esterházy híd
Szita Károly új hídja finoman szólva sem időtálló. Alig hatvan nap alatt kikezdte az időjárás.
Szakvélemény: Megalomán és haszontalan a kaposvári közlekedési központ
A Magyar Közlekedési Klub szerint csak a pénzpazarlásra volt jó a 18 milliárdos projekt.
Az új közlekedési központ vízelevezetése felmondta a szolgálatot
A talajtakaró anyag akasztotta meg a vizet a vadiúj csapadékvíz elvezető rendszerben – a városházi propaganda szerint.
Szita Károly nem megújította, hanem kinyírta a kaposvári tömegközlekedést
Ütemesebb menetrendet ígértek, ehhez képest jócskán megritkították a járatokat. Egyáltalán nem utasbarát a legtöbb kaposvári szerint, sőt, totális káosz lett a vége a nagy megújításnak.